Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


1o ΓΕΛ ΡΑΦΗΝΑΣ
Πολιτιστικά Προγράμματα

" Η γλώσσα μου δεν αξίζει να πεθάνει»
 «H glossa ma en ecchi na petheni "
 και
 " Ο αρχαίος ελληνικός αποικισμός στην Κάτω Ιταλία "

ΕΚΔΗΛΩΣΗ
22 Ιουνίου 2017



Μία εκδήλωση που θα μείνει για πάντα στην καρδιά και στη μνήμη μας. Μια εκδήλωση που έδωσε με μεγάλη επιτυχία ένα μάθημα σε όλους όσους την παρακολούθησαν για την ιστορία, τη γλώσσα και τον πολιτισμό ενός τμήματος του Ελληνισμού, που εδώ και 2700 χρόνια παραμένει ζωντανό, για να θυμίζει σε μας τους νεώτερους Έλληνες πως στοιχεία όπως η γλώσσα, ο πολιτισμός και η παράδοση είναι όχι μόνο στοιχεία συνεκτικότητας των λαών και των εθνών αλλά αδιαμφισβήτητες προϋποθέσεις για την ιστορική τους επιβίωση.






Μια εκδήλωση που άφησε έκπληκτο τον καθένα μας για τη συνοχή και το κέφι όλης της ομάδας των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, για την ώσμωση και τη δημιουργική συνεργασία τους με τις καθηγήτριες που συντόνιζαν και υποστήριζαν το πρόγραμμα και για την επίσης υποδειγματική σύμπραξη μαθητών και καθηγητών με τους μουσικούς του συγκροτήματος «Encardia» σε μια βιωματική συνάντηση τους με τη γλωσσική, μουσική και χορευτική παράδοση των Ελλήνων της Κάτω Ιταλίας.





Δεν θα πρέπει να παραλειφθεί επίσης ότι το επίπεδο των εργασιών που παρουσίασαν οι μαθητές του προγράμματος κατά τη διάρκεια υλοποίησής του ήταν πολύ υψηλό, γεγονός που αποδείκνυε πόσο ισχυρή είναι στη συνείδηση των μαθητών μας η αξία της προσωπικής αναζήτησης, της πίστης στην αξία της γνώσης και της εθνικής μας ταυτότητας.
Όλα αυτά μας κάνουν να πιστεύουμε ότι απ'  αυτή τη γενιά μπορούμε να ελπίζουμε τα καλύτερα!
Αξίζει για αυτό να την εμπιστευθούμε!





Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του προγράμματος.

Πολλά συγχαρητήρια και ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» στις καθηγήτριες που υλοποίησαν τα προγράμματα:

Κα Τριγάζη Χαριτίνη
Κα Βαρελά Κάντια
Κα Νικολάου Ελένη
Κα Ανδρούτσου Αγγελική

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για το κείμενο τη διευθύντρια του σχολείου κυρία Μαρία Αγγελή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή